Het is bijna zo ver... - Reisverslag uit Haalderen, Nederland van Annemiek Stens - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver... - Reisverslag uit Haalderen, Nederland van Annemiek Stens - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver...

Door: Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

10 Februari 2014 | Nederland, Haalderen

Hallo allemaal,

Nog een weekje en dan is het zo ver: mijn vertrek naar Nieuw Zeeland! Zeven maanden lang zal ik verblijven in het land van de Maori's, kiwi's (zowel het fruit als de vogel), schapen, nog meer schapen, en 'The Lord of the Rings'. Dit alles omringd door een spectaculaire natuur.

Ik zal mij de komende tijd gaan bezighouden met mijn stage, maar ben natuurlijk ook van plan om het land uitvoerig te verkennen. Via dit reisverslag zal ik jullie regelmatig op de hoogte houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereld.

Tot snel,
Annemiek

ps. ik heb ook wat foto's van mijn afscheidsfeestje toegevoegd :-)


  • 10 Februari 2014 - 19:57

    Dorien :

    Hé Annemiek, ja het komt nu steeds dichterbij. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen.
    Leuk om jouw ervaringen via dit blog te mogen volgen. Ben benieuwd.
    Liefs tante Dorien

  • 19 Februari 2014 - 17:09

    Carla Feijen:

    Ben benieuwd naar je eerste reisverslag, fijn dat alles goed gaat. Groetjes Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemiek

Hallo allemaal! Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn Nieuw Zeelandse avonturen.

Actief sinds 06 Feb. 2014
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 9836

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 14 September 2014

Stage Nieuw Zeeland

Landen bezocht: